Ponudnik https://avtodeli123.si bo izdelek oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. V primeru, da izdelka ni na zalogi pri dobavitelju ter v primeru, ko dostava traja dlje kot 7 delovnih dni, ponudnik o tem obvesti kupca pred potrditvijo naročila oziroma takoj, ko je to možno.
Zgodi se, da potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi; blago pa je bilo že plačano. Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki dogovorita drugače. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more izpolniti svoje obveznosti, mora o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Denar je potrebno vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.
Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Dostavo lahko potrošnik takoj po prevzemu dostavljalca preusmeri v paketomat, čas dostave se na ta način lahko podaljša od 1 do 5 dni. Preusmeritev potrošnik plača ob dostavi z gotovino ali s kreditnimi karticami (odvisno od izbrane dostavne službe).
Ponudnik ima več dobaviteljev v Sloveniji, v drugih državah EU in v tretjih državah. Zaradi hitrejše dostave in znižanja stroškov lahko občasno blago ponudnika pošlje dobavitelj direktno na naslov kupca. Vse odgovornosti v zvezi s tako dobavo nosi ponudnik.
Za dodatne informacije o statusu potrošnikovega naročila lahko le ta sledi pošiljki na spletni povezavi dostavljalca, s podatki, ki jih prejme na svoj e-naslov ob odpošiljanju.
Za vse pošiljke skupne teže nad 20 kg in za vse pošiljke v ostale države (izven EU) preverite znesek dostave ob nakupu (na mail info@avtodeli123.si).
Med velike oziroma težje izdelke nad 20 kg veljajo predvsem naslednji avtodeli: Akumulatorji, katalizatorji, rezervoarji za gorivo, zavorni elementi, pokrovi motorja, odbijači, prednji in zadnji mostovi in preme, glavne gredi, glave motorja itd).
Če potrošnik blaga ne prejme v 5 delovnih dneh od prejema obvestila dostavne službe, naj o tem nemudoma obvesti ponudnika.
V primeru, ko kupec ne prevzame pošiljke ali jo vrača v skladu z ZVPot-1, je dolžan plačati ponudniku:
- poštnino za pošiljanje (4,99 € ali 7,20 € oziroma 12,00 € – v odvisnosti od teže in velikosti pošiljke oziroma dogovorjeno poštnino v znesku za pošiljke nad 20 kg);
- poštnino za vračanje (4,99 € ali 7,20 € oziroma 12,00 € – v odvisnosti od teže in velikosti pošiljke oziroma dogovorjeno poštnino v znesku za pošiljke nad 20 kg);
- administrativne stroške in pakiranje v skupnem znesku 15,00 €.
Potrošnik prejme za te storitve račun in ga je dolžan plačati v roku 15 dni, po tem roku vložimo izvršbo brez predhodnega opomina.
PREVZEM BLAGA OB DOSTAVI IN REKLAMACIJE DOSTAVE – PREVOZA
Potrošnikom svetujemo, da v izogib težavam že pred podpisom dostave pregledajo embalažo (stiropor, karton,
folija). Če je embalaža nepoškodovana in nezmečkana, lahko dostavljalcu potrošnik podpiše brezhibnost paketa
in dostave.
V primeru, da so na embalaži vidne poškodbe, udarci in podobni znaki slabega ravnanja z blagom med transportom, je
potrebno pred podpisom od dostavljalca zahtevati zaznamek vidnih poškodb. Dostavljalec je na potrošnikovo
zahtevo dolžan izpolniti zapisnik vidnih poškodb. Če pa potrošnik prevzame vidno poškodovano blago brez zaznamkov pri dostavni službi, se smatra, da je dostava opravljena brezhibno, s tem pa potrošnik ni več upravičen zahtevati odškodnine ali vračila izdelka. Preden odprete embalažo z manjšo poškodbo, je smiselno narediti tudi nekaj fotografij
vidnih poškodb embalaže.
V primeru, ko na embalaži opazite večje poškodbe, vdolbine itd. pa predlagamo, da dostavljalcu pošiljko
zavrnete zaradi vidnih večjih poškodb in o tem obvestite tudi nas.
– Vidne poškodbe embalaže je potrebno reklamirati dostavni službi takoj ob dostavi – pri dostavljalcu.
– Prav tako priporočamo, da pred odprtjem paketa le tega slikate!
Morebitne zaplete ob dostavi poškodovanega paketa nam lahko skupaj z dokazili pošljete na naš e-
naslov info@avtodeli123.si.
- Tveganje nenamerne izgube in nenamernega poslabšanja izdelka – avtodela – se pri pošiljanju le-tega prenese na potrošnika takrat, ko je izdelek predan osebi, ki izvaja prevoz oziroma, ko je blago zapustilo skladišče ponudnika v namen odpošiljanja.
- Sprejetje poškodovanega izdelka lahko zavrnete, vendar vam mora kurir dostavne službe izdati dokument, na katerem je zapisan razlog zavrnitve “PAKET JE POŠKODOVAN” – samo v tem primeru se izognete tveganju nenamerne izgube ali nenamernega poslabšanja izdelka!